Thursday, September 25, 2014

aku xtau apa yang aku nk coretkan malam ni..dah lama rasanya aku xtercoret2 pn kt blog ni..kalau dulu selalu aku coret, sikit pn jadilah asalkan ada kesan coretan..hahaha...aku dh amalkan diet atkins selama 3bulan lbh..dan hasilnya alhamdulillah dari 67kg jadi ke 61kg..wow..impressive kn..
tp entahlah, memang badan aku xnampak pn kurus walaupun rasa mcm banyak la jugak brt aku trun..bila kuar rumah je or gi mana2 kenduri or tempat yang melibatkan ramai org, mesti ayat n prtyaan dorg berkisarkan tentang saiz badan aku..ada yg ckp ngandung ke la, knp makin gemuk la, kenap makin tembam la..sampaikan ada yg xcam aku sape..
melampau kn????tension sgt aku trs mkn nasi..aku dh xikut diet atkins yg selama 3bln lbh aku korbankan selera mkn aku gara2 mulut org...tension!!!!!skr brt aku dh naik semula dari 61kg ke 64kg..rasanya xlama lg mungkin akan cecah 70kg..arghhhh!!!!

No comments: