Wednesday, August 11, 2010

salam ramadhan

xsgka dh 24thn  aku bersama mak n ayah menyambut bulan ramadhan almubrak ini..start umur aku 5thn lg aku dh bljr2 berpose, walaupun aku pose sekerat hr je la, tp kira ok la tu, tgh hr aku berbuka n bila time berbuka aku la org yg paling beria tercongok dpn mknn...mak n ayah xmrh pn, dorg suke jer tgk..bila umur aku dh 7thn, aku dh mula berpose penuh, alhmdulillah, hasil didikan mak n ayah aku juga 2..syukran mak n ayah..sampaila skrg aku berpose brsama mereka, tp bila aku dh khwn nnt dpt lg ke aku nk berpose bersama2 dgn mereka???sebulan ramadhan???hmmm...xpela, bila aku dh khwn nnt, aku pn nk didik ank2 aku mcm mak n ayah didik aku..amin...

2 comments:

Jejaka Desa said...

Lepas ni tak ande dah berkepit dengan mok ayoh weh...

ratu pink said...

hehe..dh tu nk berkepit dgn sape lg kn?hehe...rahsiaaaaa...