Thursday, January 21, 2010

SIBUK


Untuk bulan january n february ni aku btl2 agak bz, hm..harap2 pas sume ni aku blh lega sket la..xsabar rasa nk tukar keje baru..bukan boring tp penat la, kena jadi pendidik yg hari2 kena wat pembaharuan...fikiran mcm2 nk fikir tp ok je la kot..hmm agak2 la kan dpt ke aku keje jauh dr mak aku? takutla plak nk berjauhan dr mak jah kesayangan tu, tawakkal je la..ngantuk dah..nk tido lak...

4 comments:

Rodong Blogger said...

Nok tukor keje mende pulok Ratu.Jadi pendidik kan okey...

ratu pink said...

nk jg tambah pengalaman kt tempat keje baru..jd dj radio ke..hehehe..ok gak ek..pendidik mmg tersangat bagus, cuti byk, gaji jln ms cuti sekolah, hehe..tgguuuuuuuu...

senyummmm said...

dj radio?cnfm rmai pndgar...ko kan ske celoteh,kelakar lak 2..mak ko xbg kje jauh ke ko yg xnk?hehe

ratu pink said...

hehe, pndai la ko yanti, aku lau jd dj nk ke org dgr nnt??ntah2 xde sape nk dgr...aku nk je keje jauh tp tkt jg, hehe...