Saturday, December 19, 2009

MENGENANGKAN DIRIKU UNTUK 3 TAHUN AKAN DATANG


Saban hari aku menerima pelbagai jenis kad jemputan perkahwinan dari kawan2 aku, xterkecuali dari sume ex boyfreind aku, kadang2 aku terfikir juga mmg Allah dah tentukan aku untuk menyaksikan dahulu kebahagiaan kwn2 aku, nikmat yang Allah berikan mmg xterkira besarnya, insya allah aku pasti akan beroleh kenikmatan yang sebenar nnt, semalam kwn aku bertunang, dlm bulan ni je 3org kwn aku bertunang, esok lak kwn aku khwn..kdg2 bosan juga bila sume tya " ustazah kita ni bila lagi?"...bohong lah jika aku katakan yang aku xterfikir ttg rmh tgga, tp dah kalau jodoh blm smpai nk wat cne..kawan baik aku lak thn dpn nk mndirikan msjd..hm..im hepy for them..

7 comments:

senyummmm said...

semua manusia dicipta berpasangan.tapi xtau bile masenye...doakan jodoh yg terbaik..

~AmyLiana8886~ said...

kadang2 jeles kan tgk dorg dh dirikan masjid..tp sama la ktie kadang2 terpk smua tu..nk srahkan bulat2 pada jdh xleh jugak kalau kite tak usaha..jdh xkan dtg bergolek..hehe

ratu pink said...

yanti : mg aku n ko dpt jodoh yg terbaik la nnt..i.allah.. amin..

Amy : mmg jeles beb tp nk wat cne jodoh xsampai, tp rasanya dh byk kali tau cari, masih xberhasil..xsampai msa lagi la tuh..

wakparpu said...

Wak doakan cepat dpt jodoh..jgn terlampau memilih..tapi jgn sampai tak memilih...

ratu pink said...

lelaki blh khwn 4 wak, pmpuan lak skali seumur hdp jd kna la memilih utk ms dpn, apa yg allah tntukan tu la ratu trm, mg doa wak tu dimakbulkan.. amin..

Rodong Blogger said...

Betol sangat ter.Setiak orang dah ande jodoh masing2 cume belum sampai je.

Koi doakan agor dapat yang terbaik antare yang terbaik

ratu pink said...

rodong blogger : ya ampun, btl sgt tuh..ni tgh mncari la nih..hehe, terima kasih tau...